Μαρ
30

2η Επιστημονική Ημερίδα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης: ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

Αγαπητά μέλη και αγαπητοί/ές φίλοι/ες της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για τη συμμετοχή σας στην Ημερίδα της Εταιρείας μας το Σάββατο, 13-3-2021, με τίτλο «Καλλιέργεια & Αξιολόγηση Δεξιοτήτων στο Σύγχρονο Σχολείο», γεγονός που αποκτά πρόσθετη αξία, αν…

Νοέ
24

2η Επιστημονική Ημερίδα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης

Η πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης σας προσκαλούν να παρακολουθήσετε τις εργασίες της 2ης Επιστημονικής Ημερίδας «Καλλιέργεια και Αξιολόγηση Δεξιοτήτων στο Σύγχρονο Σχολείο» Η παρουσία σας θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά και θα προσδώσει προστιθέμενη αξία…

Νοέ
24

Τεύχος 6/Καλοκαίρι 2020

Σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύτηκε το Τεύχος 6 – Καλοκαίρι 2020 του επιστημονικού περιοδικού της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση». Μπορείτε να μελετήσετε το τεύχος πατώντας εδώ ή απευθείας στο σύνδεσμο: http://www.eletea.gr/wp-content/uploads/2020/11/ΤΕΥΧΟΣ-6.pdf Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Διερεύνηση και σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών σε…

Μαΐ
25

Παράταση υποβολής άρθρων

Αγαπητοί/ές, Σας ενημερώνουμε για το ότι η υποβολή των άρθρων για το τεύχος 6 – Καλοκαίρι 2020 παρατείνεται μέχρι τις 16 Ιουνίου. Υποβολή άρθρων

Μαρ
29

Υποβολή άρθρων

Οδηγίες για τους/τις Συγγραφείς Στα υπό δημοσίευση άρθρα ακολουθείται το σύστημα της διπλής τυφλής κρίσης Στην πρώτη σελίδα (ξεχωριστό έγγραφο) πρέπει να περιλαμβάνονται: Ο τίτλος του άρθρου (μέχρι 20 λέξεις) Το/τα ονοματεπώνυμο/-α συγγραφέα/-ων, η βαθμίδα και ο οργανισμός προέλευσης (Πανεπιστήμιο και Τμήμα) Η…

Μαρ
16

Τεύχος 5/Χειμώνας 2020

Σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύτηκε το Τεύχος 5 – Χειμώνας 2020 του επιστημονικού περιοδικού της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση». Μπορείτε να μελετήσετε το τεύχος πατώντας εδώ ή απευθείας στο σύνδεσμο: http://www.eletea.gr/wp-content/uploads/2020/03/ΤΕΥΧΟΣ-5.pdf Χρήση των δεδομένων από την διαμορφωτική αξιολόγηση των μαθητών στα μαθηματικά…